تعليق ناري.. أول رد من حلا شيحة على طلاقها من معز مسعود | شاهد

تعليق ناري.. أول
تعليق ناري.. أول رد من حلا شيحة على طلاقها من معز مسعود | شا

في أول تعليق لها على الانتقادات التي وجهها البعض لطريقة ارتداءها للحجاب، قالت الفنانة حلا شيحة إنها مثل عدد كبير من البنات تحاول، وتعلم أنها لم تصل بعد لأفضل صورة، وحمدت الله على ما هي عليه الآن.

حلا في منشور عبر انستجرام نفت من خلاله ما تم تداوله من أنباء تفيد انفصالها عن زوجها المنتج معز مسعود، كتبت ردًا على الانتقادات الموجهة لها بشأن الحجاب "بالنسبة لحجابي أنا قلت بحاول زيي زي بنات كتييير وأكيد مش أحسن حاجة بس أنا كدة دلوقتي والحمد لله".

وتابعت "أنا مش شيخة، إنا إنسانة عادية جدًا ليا حسناتي وليا سيئاتي والبشر كلهم كده، فبلاش حد يزايد على حد وبدل ما نتريق أو نقول كلام مش مهم نكون متصالحين مع نفسنا ونبطل نحكم على بعض احنا بشر مش ملايكة.. يلا أنا مسامحة الكل معلش بشر بردو".

حلا نشرت صورة جديدة لها، معلقة "لكل المتابعين والمحبين على صفحتي وفي الوطن العربي، حابة أقولكم مفيش أي خبر اتكتب عن معز وعني يخص الطلاق صحيح وكلامي في البوست اللي فات كان كلام عام ولم أقصد بيه حد معين ابدًا".

وتابعت "ومعز بعيد عن الكلام ده تمامًا بالعكس هو سبب كبير لحاجات جميلة في حياتي وحياة أولادي ومشفتش كتير زي أخلاقه واحترامه وعيب الكلام اللي بيتقال عن صفحات السوشيال ميديا كله مش صح أبدًا".

وأضافت حلا "والله فيه مشاكل أكبر بكتير وحاجات أهم بكتير ممكن نتكلم فيها.. وأنا على صفحتي بحب أشارك جمهوري ساعات بمعاني بحسها وبحسهم زيي وبحب أتواصل معاهم وابقي موجودة معاهم مش اكتر من كدة".

واعتزلت حلا شيحة التمثيل بعد تصوير فيلم "كامل الأوصاف" عام 2006، وارتدت الحجاب ثم النقاب، قبل أن تخلعهما وتعود للعمل بالفن مرة أخرى بعد 13 عاما، وشاركت في مسلسل" زلزال "مع الفنان محمد رمضان عام 2019، ثم مسلسل "خيانة عهد" مع النجمة يسرا عام 2020.