مش راجل.. بلوجر شهيرة تفضح زوجها بوصلة ردح على الهواء | فيديو

مش راجل.. بلوجر شهيرة
مش راجل.. بلوجر شهيرة تفضح زوجها بوصلة ردح على الهواء | فيدي

اعتادت البلوجر هدير عبد الرازق، إثارة الجدل عبر مواقع التواصل الاجتماعي، خاصة أنها دائمة الاشتباك، وزاد الأمر بعد زواجها من صاحب "نايت كلوب"، خمسيني العمر، بسبب الإهانات التي توجهها زوجاته الثلاث إليها في الفيديوهات التي تطرحها.

وفوجئ رواد السوشيال بخروج هدير في بث مباشر، شنت خلاله هجومًا شرسًا على طليقها فايز فتحي، وإحدى زوجاته مؤكدة أنها تعرضت لظلم كبير.
 


طليقي بيردح زي العاهرات

ظهرت هدير عبد الرازق في بث مباشر عبر حسابها الرسمي بموقع فيس بوك قائلة: "أنا عارفة ومتأكدة أن مرات طليقي هي اللي دخلت وكتبتلي التعليق ده على اللايف بتاعي، عارفين شغل ضربني وبكى وسبقني واشتكى، شغل صهاينة بالضبط، وطليقي اتصل بيا الفجر بيردح زي العاهرات بالضبط".

وأضافت: "دخل يكلمني بأسلوب قذر كل اللي قولته له بدل ما تسمع من طرف واحد قول لمراتك الحلوة عيب بدل ما تعمل أكونتات فيك وتقعد تقل في أدبها وتشتمني، وقالي هي مبتعملش أكونتات فيك ولا بتابعك أصلا".
 


اللي بينا المحاكم

تابعت هدير: "أنا لما دورت وجبت لوكيشن الأكونت اللي بيبعت الرسايل دي لقيته بيته في شارع العريش ونفس العمارة ونفس الشارع، ناقص يجيبلي رقم الشقة".

ودخلت هدير في نوبة بكاء، قائلة: "أنا مش هسكت على حقي تاني، وما بيننا المحاكم، يكفي اني تحملتك سنتين، قاطعت اهلي واخواتي عشانك، رغم إني من الكلام اللي كان بيتقال عنك كنت بتكسف أقول إني على ذمتك من قذاراتك".
 


مكنتش تسوى ربع جنيه

وقالت هدير خلال الفيديو: "عمرك ما كنت راجل، كنت بتردح زي العاهرات والشراشيح بتوع الحلمية، مكنتش تسوى ربع جنيه في سوق الرجالة لحد ما اتجوزتك، ممكن أوري الناس كل حاجه وأعرفهم أنت بتعمل ايه، وكنت بتسيبني في العربية في ميدان عابدين وتعمل ايه، أنا شوفت معاك الكحرته والفقر، ومش فارق معايا لو طلعت تتكلم عليا".

وأضافت: كفاية العلاج النفسي اللي اتعالجته بسبك لمدة سنة ونص كاملة، غير السواد والأسحار والأعمال اللي كنت بتعملها، ومش هطلع وأتكلم الا وانا على حق وعلى أرض ثابتة".

وتابعت: معايا فيديوهات وصور وفضايح وهاعرف الناس كلها أصلك ايه، احنا كنا عايشين على السلف في الوقت ده، وشغلي هو اللي وقفنا على رجلنا، ده انت كنت خاطبني بدبلة بألفين جنيه يا معفن". 
 


قصة حب وطلاق بسبب التنمر

كانت قصة حبهما حديث مواقع التواصل لفترة طويلة، بعد أن كللها بالخطوبة وعقد القران، لكنهما لم يسلما من التعليقات التي أرادت أن تهدم هذه القصة، فكانت النتيجة الطلاق بسبب التنمر عليهما.

وأعلنت البلوجر هدير عبد الرازق، في بث مباشر في صفحتها الخاصة على "فيسبوك" قرار انفصالها عن رجل الأعمال فايز، عقب وصلة من التنمر عليهما وعدم توقف البعض لهدم تلك العلاقة.