هخلي اللى ميشتري يتفرج عليك.. هجوم ناري جديد من ندى الكامل على مظهر شاهين

هخلي اللى ميشتري
هخلي اللى ميشتري يتفرج عليك.. هجوم ناري جديد من ندى الكامل

يبدو أن أزمة ندى الكامل طليقة أحمد الفيشاوي مع الشيخ مظهر شاهين لا تنتهى بعد، حيث تولت ندى الكامل الدفاع عن نفسها من خلال صفحتها الشخصية بموقع الصور الشهير انستجرام، بالعديد من العبارات القاسية على الشيخ مظهر شاهين وهو ما تسبب فى ازعاج عدد كبير من رواد صفحتها.

طليقة الفيشاوي تهاجم مظهر شاهين

وحرصت ندى الكامل على مواصلة هجومها على الشيخ مظهر شاهين بكتابة استوري على صفحتها الشخصية بموقع الصور الشهير انستجرام قالت فيه: أنت هتجود عليا بـ إيه؟.. دا أنت فقير النفس والأخلاق لا يا خويا جود على حد تاني لأني مش بشوفك إنت واللي زيك،  أقلع جلبيتك وعمتك وتعالى أقف قدامي كدا راجل لـ راجل ورد عليا رد الشرفاء.

وتابعت ندي:  أنت عار على أي جهة،  ومتخلنيش أفضحك لأن أنا ولا يهمني حد ولا لبس ولو جبت سيرتي تاني هفضحك وهخلي اللي ما يشتري يتفرج ومش هتخلص مني، انساني بقى وشوفلك سبوبة غيري، هداك الله يا شيخ.


بداية الأزمة بين مظهر شاهين وندى الكامل

بدأت الأزمة حين علقت  ندى الكامل طليقة الفنان أحمد الفيشاوي على منشور لـ مظهر شاهين  والتي قال فيها: "الأرض ليس عليها سوى ثلاث رسالات سماوية فقط يشملها الإسلام وليس 4200 دين كما تزعم الا إذا اعتبرت عبادة الفئران دين وهذا خبر وغباء.

وترد ندى الكامل على تصريحات مظهر شاهين بقوة حيث قالت: “الارض عليها 8 مليار إنسان تلتهم عايشين فى فيضانات وجفاف وحرب واسكت والنبى عشان الارض مش ناقصاك.. مارس انسانيتك شوية واحترم ريحة الدم والحرب والخراب”.


مظهر شاهين يرد على ندى الكامل

ورد مظهر شاهين ساخرا من بوست ندي الكامل قائلا: الحقيقة أنني حين وصلني ما قالته كدت أبكي "بحرقة" من  غيرتها علي البشرية، ورفضها للخراب والدمار.. كدت أفقد الوعي أمام حرصها علي إنقاذ البشرية من سوء عاقبة كلماتي حين قلت بأن الأرض ليس عليها الآن سوي ثلاث رسالات سماوية يشملها الإسلام.

وأضاف: وكيف سولت لي نفسي أن أنكر أديانا وضعية  يعتنقها أناسا  يعبدون البقر "السادة والمنقطة"، والنار"الملهلبة"، والفئران "الكيوت"؟   إيه  اللي في كلامي غلط وأنا بدافع عن الدين  ، وكاد أن يدمر بالونات الكوكب؟ إزاي الأرض مش ناقصاني؟ مع إني وزني خفيف  ومش "نافخ".