تعالي نعمل علاقة..اعترافات مثيرة للمتهم بهتك عرض ابنة شقيقته وحملت منه سفاحا في أبو النمرس

تعالي نعمل علاقة..اعترافات
تعالي نعمل علاقة..اعترافات مثيرة للمتهم بهتك عرض ابنة شقيقته

«تعالي يا حنان نعمل علاقة زي المتجوزين.. وأنا معشرتهاش معاشرة الأزواج وهي كانت موافقة».. بتلك الكلمات بدأ المتهم عبد الرحمن.ت.م.ش، سائق، 20 سنة، وذلك في اتهامه في القضية التى تحمل رقم 8120 لسنة 2022 جنايات مركز الجيزة، والمقيدة برقم 2153 لسنة 2022 كلي جنوب الجيزة، والتى اتهم فيها بهتك عرض ابنة شقيقته وحملها منه سفاحا وإنجابها طفلة ووفاتها عقب مولدها بساعات بالجيزة.


تفاصيل الجريمة

وقال المتهم أمام رجال التحقيق:" حنان دي بنت أختي وعمرها 13 سنه وشهور لما أنا عملت معاها كده، واللي حصل اني انا الفترة دي من حوالي سبعة شهور كنت ببقى عند اختي في البيت على طول وأوقات كنت بنام عندهم في البيت وعلى طول بيكونوا موجودين اختى وجوزها وولادها في البيت وفي مرة كان اختى وجوزها في شغلهم بره البيت فأنا كنت قاعد اهزر أنا وحنان وكنا قاعدين على السرير فا انا بقولها يا حنان تعالى نعمل علاقة مع بعض فهي بتقولي نعمل علاقة ازای فشرحتلها قالتلي بس أنا خايفة احمل قولتلها لا متخافيش مافيهاش حمل ولا هتأثر عليكي في حاجه فهي وافقت وهي كانت لابسه بجامة، وعملنا كده مع بعض وانا عملت كده من الخلف".


علاقته بالمجني عليها

وأضاف المتهم:"بعدها بحوالي اربع او خمس ايام مكنش في كسوف أو احراج بيني وبينها فبقولها يلا يا حنان نعمل علاقه زي اللي عملناها المره اللي فاتت قالتلي ماشي يلا ودخلنا على نفس السرير برده وعملنا نفس اللي عملناه المره اللي فاتت بردو، وأنا طلبت منها بعديها بحوالي أسبوعين إن احنا نعمل كده ثاني بس هي كانت خايفة وقالتلي أنا مش هاعمل كده تاني فأنا ماطلبتش منها تاني بعد المرة دي وبعدها بحوالي شهرين عرفت إن الدورة وقفت عندها فراحو كشفو عليها عند الدكتور وقالولها إن دي آنمية وبعدها بحوالي ثلاثة شهور بدأت حنان بطنها تكبر ولما راحوا كشفوا عليها الدكتورة قالتلهم إنها حامل وأنا انهرت ومبقتش عارف اعمل أيه وأبوها كان مصمم إنه يموتها فكلم إخواته علشان يهدو شوية لحد ما نعرف مين عمل فيها كده".


منذ 7 شهور

وأوضح المتهم:" الكلام ده حصل من حوالي سبعة شهور وكان مرتين وفي مرة ثالثة كانت من حوالي شهر والكلام ده حصل في بيت اختي، وأنا عملت معاها كده مرتين والمرتين كانوا من الخلف، وكنت بحبها كبنت أختي ومكنش في أي علاقة عاطفية بيني وبينها، وهو احنا اول مرة قاعدنا نهزر مع بعض وانا قولتلها يا حنان تعالي نعمل مع بعض علاقة وآخر مرة اللي هي من حوالي شهرين، وأنا معشرتهاش معاشرة الأزواج من الأمام أبدا، وأنا عملت معاها كده ثلاث مرات دول اللي انا قولت عليهم بس".


كنا بمفردنا

وأكد المتهم:" لما كنا بنعمل كده مكنش في حد موجود غيري انا وهي وأخواتها الصغيرين الاطفال بس اللي موجودين في البيت، وكانت بتعمل كده معايا ومكنتش بتقاومني بس لما بدأت اطلب منها بعد المرتين دول مكنتش بتوافق فأنا ماطلبتش منها تاني، وهي كانت طبيعية معايا وكنا بنتكلم عادي ومكنش في اي حاجه بيني وبينها، وأخر مرة هي كانت خايفة وقلقانه ومكنتش موافقه بس انا حاولت اقنع فيها وفضلت وراها لحد ما خلتها وافقت وقولتلها ماتخفيش مش هايحصل حاجه في دخلنا على السرير".
 


معرفش اتهموني ليه

وتابع المتهم:" أنا معرفش أبوها اتهمني ليه بالتسبب في حملها ومعرفش هما بيقولو ليه كده، وكل اللى حصل أنا قولت عليه".

إحالة المتهم للجنايات

وقررت النيابة إحالة المتهم إلى محكمة الجنايات بتهمة هتك عرض ابنة شقيقته، بالقوة والتهديد حال كونه ممن له سلطة عليها بأن استغل حداثة سنها ومشروعية تواجده برفقتها وما أن ظفر بها وحيدا غير مرة بمسكنه أو مسكنها راودها عن نفسها وحسر عنها ملابسها مستطيلا لمواطن عفتها.