اقمنا علاقة محرمة أمامه بعد تقييده.. المتهمة بخيانة زوجها وقتله تروي تفاصيل صادمة

اقمنا علاقة محرمة
اقمنا علاقة محرمة أمامه بعد تقييده.. المتهمة بخيانة زوجها و

"اتعرفت على عشيقي هلال واقمنا علاقة محرمة مع بعض لعدة مرات،  وقمنا بتقييد زوجي من قدمه ويده ومارسنا  العلاقة المحرمة أمامه"، تلك الكلمات كانت بداية اعتراف المتهمة سامية، ع. بخيانة زوجها والتخلص منه بالاشتراك مع عشيقها.

تفاصيل مثيرة وردت في نص اعتراف المتهمة بخيانة زوجها والتخلص منه في منطقة بولاق الدكرور، تقول المتهمة، أنا عندي ۲۸ سنة، اللي حصل أني أنا اتجوزت هيثم إبراهيم، وانا عندي ما يقرب من أربعة عشر سنة وهيثم، جوزي أكبر منی بـ  ۱۳ سنه، وتعرفنا على بعض في احد شوارع الجيزة، مرت الأيام وسرعان ما تم الزواج، وعشنا مع بعض في منطقة بولاق الدكرور.

وعن بداية الخلاف بينهم تقول المتهمة،" بعد جوازنا، هيثم جوزي كان يوم شغال وعشرة لا، وانا كنت بشتغل معاه ببيع لعب اطفال وكنت بساعده بس العملية مكنتش مكفيه والفلوس كنا بنصرفها".

قعدة مزاج

واضافت المتهمة، جوزي كان دائما بيشرب مخدرات وفي يوم نزل يجيب الحشيش، ولما عاد إلي المنزل كنت محضره له القعده ومجهزة له الادوات اللي بيستخدمها في شرب الكيف، وعندما عاد شربنا المخدرات مع بعض.


شربني مخدرات

وتابعت المتهمة، ومن سنه ولدتي توفت واخواتي جاءوا وعاشوا معايا في البيت مع چوزی وكان بيجيلنا فلوس من وراهم عشان كان في ناس بتساعدنا بمبلغ ٢٠٠٠ جنيه، عشان عارفين أننا يتاما، بس الفلوس مكنتش تقعد معانا علشان دايمًا كنا نشتري بيها مخدرت أنا وجوزي.

واكدت المتهمة،" دايما كان في مشاكل بيني وبين هيثم جوزي، بسبب انه مكنش عايز ينزل يشتغل ودايما قاعد في البيت".


الخيانة والعشيق وقميص النوم

وعن بداية الخيانة لزوجها تقول المتهمة، "جوزي كان شغال بيبيع لعب أطفال، وكان بياخد لعب اطفال من تاجر اسمه حمدي الي هو أبنه هلال، ومن اربع سنوات حدثت خلافات بيني وبين هيثم فأنا سبت البيت من اربع سنين وقعدت هناك وطلبت الطلاق وأجرت شقة، واتعرفت على عشيقي هلال واقمنا علاقة محرمة مع بعض لعدة مرات وفي أحد الأيام، قمنا بتقييد زوجي من قدميه ويده، ولبست قميص نوم اصفر ومارسنا خلالها العلاقة المحرمة أمامه زوجي".

وكانت عاقبت محكمة الجنايات المتهمة ساميه، وعشيقها بالسجن لمدة 20 عاما في تهمة الخيانة الزوجية.