اتأذيت ومش عارفة أرجع بيتي.. مأساة زوجة المدرس المتهم بالتحرش بطالبة حدائق الأهرام

اتأذيت ومش عارفة
اتأذيت ومش عارفة أرجع بيتي.. مأساة زوجة المدرس المتهم بالتحر

واقعة هزت مواقع التواصل الاجتماعي والرأي العام وأثارت جدلًا واسعًا، بطلها مدرس متهم بالتحرش بطفلة تبلغ من العمر 15 عامًا، أثناء إعطائه درسًا خصوصيًا لها داخل شقتها بمنطقة حدائق الأهرام، خاصة بعد أن حررت الأم محضرًا ضده، بعد قيامها بتصوير بث مباشر تروي فيه كواليس القصة وتحكي تفاصيل ما فعله المدرس بالتحرش بابنتها.

وكانت وحدة التحليل والرصد بمكتب النائب العام، قد رصدت مقطع الفيديو والبث المباشر، الذي انتشر عبر صفحات مواقع التواصل الاجتماعي، والذي يوضح ملابسات الواقعة، ومن ثم تم القبض على المدرس وإحالته للمحاكمة الجنائية.

وكشفت زوجة المدرس المتهم بالتحرش، كواليس جديدة، في واقعة زوجها،وظهرت في حالة يُرثى لها، قائلةً: «أنا عايزة اطمن على جوزي، مخضوضة عليه، أنا لو شكيت فيه لحظة كنت قفلت التليفون، في ناس بعتتلي قالتلي الحقي جوزك طالع في لايف وأنتي كمان طالعة معاه».

روت السيدة التي لا حول لها ولا قوة، زوجة المتهم بالتحرش بطفلة بعمر الـ15 عاما، تفاصيل المكالمة بينها وبين والدة الطفلة، قائلةً: « أنا مصدقتش، كنت بهاود والدة البنت علشان أكلمه واطمن عليه، جوزي اضرب واتبهدل، شوفت اللايف بعدها وانهرت واتصلت بأخويا، كانوا جايبين جوزي وهو مرمي في الأرض، وقعدت أدعي، فضلت واقفة في البلكونة لحد ما رجع».

زوجة المدرس المتهم بالتحرس تدافع عنه: محترم وسمعته سبقاه

شعرت الزوجة بالسكينة بعض الشيء بعد أن شاهدت تعاطفًا من البعض في واقعة زوجها، خاصة من الأطفال وأولياء الأمور: «زوجي راجل محترم وسمعته سبقاه في كل مكان، منمتش من يوم الخميس، نمت إمبارح ساعتين لما حسيت من التعليقات إن في ناس معايا، بشكر أولياء الأمور والأطفال اللي عيطوا عليه ورفضوا يروحوا لمدرس غيره واللي اكتفوا بشرحه».

زوجة المدرس المتهم بالتحرش: اتأذيت ومش عارفة أرجع بيتي

تحدثت الزوجة عن كواليس الفيديو المنتشر لزوجها، عبر مواقع التواصل الاجتماعي: «حد خد الفيديو من استوري البنت، كانت حطاه عندها وفرحانة وحاطة قلوب، وكاتبة بابا لما جه، أتأذيت بسبب الموضوع ده، عمر ما كنت اتخيل يحصلي ويحصل لبيتي كده، مش عارفة أروح بيتي علشان ابني عنده امتحان يوم السبت، وقاعدة عند والدتي، بقيت أب وأم وعندي التزامات كتيرة».