أنا ماليش في الغلط.. رحيل ذكري تبكي بسبب محمد الشقنقيري

أنا ماليش في الغلط..
أنا ماليش في الغلط.. رحيل ذكري تبكي بسبب محمد الشقنقيري

نشرت الموديل رحيل ذكري مقطع فيديو، عبر حسابها الرسمي بموقع "إنستجرام".
وقالت رحيل في الفيديو: "أنا مش متفاجئ وكانت رد فعل متوقعة، وبالفعل محمد الشقنقيري عمل محضر ضدي، هو عمل محضر إن أنا بنتحل شخصية زوجته وإني بشهر بيه".

وأضافت: "ردي على محمد الشقنقيري إن مهما عمل مليون محضر، أنا بالنسبة لي مش تار أنا مش عاوزه حقي، رغم إن ليا عندك حق ومش بطالب بيه ولا عايزاه".

وتابعت رحيل: "لازم تعرفوا يا جماعة، بالعقل والمنطق، حاولوا تشغلوا دماغكم، وبلاش أسلوب أن الأغلبية ترمي الاتهامات، أنا مش عاوزة أطلع تريند".

واستطردت رحيل قائلة: "أساس الزواج في الدين الإشهار، عرفي، شرعي، المهم الإشهار، أفراد عيلتي كلها على علم بالزواج، وعندي إثبات ورسائل الشقنقيري مع ماما متسجلة، وبواب العمارة عارف إنه كان بيجي عندي".

وقالت: "أمن العمارة شاهد على ذلك، اللي تفتكروا موسى يطلع فرعون، ما فيش واحد هيمشي مع واحدة هيأمن لها أنها تبقى محتفظة بصور تجمعهم، أو تكون دي صديقة مقربة، "نا طلعت قولت إننا انفصلنا، إنت مش عايز تقول دا، أنا على قد الجرح، هطلع كل اللي عندي، ولسه عندي حاجات وإثباتات كتير".

وتابعت رحيل باكية: "على قد كمية الحب اللي حبيته ليك، أنا ما شفتش معاك كل شيء حلو، غير في البدايات بس، وما كنتش بتديني أي ماديات، وورقة الزواج أديته الورقتين حفاظًا على بيته الأول، وقولتله مش لازم نقول، ولكن والدتي أشترطت عليه إن لازم يكون في إشهار، وقولتله أنا عايزاك أنت بحبك أنت، عايزاك أنت".

واستكملت: "عمري ما طلبت منه إنه يشغلني، أنا ماليش في الغلط والحرام، ده من رابع المستحيلات، زوجته الأولى لما شافت إني أعلنت زواجي من الشقنقيري كلمتني من تليفونه وشتمتني، وما حدش يلومني يقولي إنك أخدتيه من مراته، وأنا مش هقدر عايشة في دور الضحية لأخر لحظة".

وأضافت: "عمري كله ما يتعداش 29، عشريناتي راحت، أنا مش بعمل شيء وحش، ربنا بيرحم، لكن أنتوا ما بترحموش، في فئة من الناس نازله جلد عليا، ويوم الحادثة بتاعتي اكتفى بمكالمة التليفون، محمد نكر إنه متجوزني قدام طليقي، لأن طليقي شاف صور بينا على تليفوني، لو أنت بتخاف ما تقدمش على الشيء، أنا ست كنت قد إني أواجه حاجات كتير علشانك وما تمرش فيك في الأخر".

وعلقت رحيل على الفيديو: "مهما تعمل مش هتكتم صوت الحق في سماء رب العالمين".

وكانت رحيل نشرت صورة، عبر حسابها الرسمي بموقع "إنستجرام"، وعلقت عليها:" أعلن انفصالي نهائيا ورسميا عن محمد الشقنقيري وختامها مسك مع شوية تحابيش كدا، وسيبوني في حالي بقي كله ضرب ضرب مافيش شتيمة".

كما نشرت مقطع فيديو أخر يجمعها بالشقنقيري، على حسابها بموقع "تيك توك"، ومزجته بأغنية عمرو دياب "اللي يمشي يمشي"، وعلقت:"ألف سلامة".

وكتب الشقنقيري، عبر حسابه الخاص بموقع "فيسبوك"،:" يا جماعة دي الصفحة الرسمية الوحيدة لي وأي خبر متداول على أي صفحة من صفحات التواصل الاجتماعي ليس له أي علاقة بي فأنا حتى الأن لم أصرح بأي شيء لأي جهة إلا للجهات الرسمية واليوم اتخذت جميع الإجراءات القانونية وتقدمت لبلاغ النيابة العامة واتخذت جميع الإجراءات القانونية والحكم للقضاء وشكرًا".